Prezenty biznesowe to nie tylko miły gest obdarowującego. Dobrze dopasowane upominki dbają o nasze relacje z klientami, a przede wszystkim budują wizerunek marki. W przypadku prezentów biznesowych nie zawsze chodzi o oryginalność lub o wartość prezentu, a o idealne dopasowanie z wizerunkiem marki.
Czym kierować się przy wyborze prezentu biznesowego?
- Uniwersalność i praktyczność – upominek powinien być przede wszystkim użyteczny. Nieprzemyślany prezent może zostać odłożony na półkę i bardzo szybko zapomniany, a w najgorszym przypadku wyrzucony.
- Reklama, ale nie nachalna – oczywiście, że prezenty biznesowe przygotowujemy z myślą o promocji firmy,ale nie warto robić tego w sposób nachalny. Delikatne, ładnie wyeksponowane logo na produkcie w zupełności wystarczy.
- Jakość – jeżeli zależy nam na profesjonalnym odbiorze naszej firmy wybrane prezenty muszą charakteryzować się wysoką jakością i dbałością o szczegóły. Pamiętajmy, że opakowanie często jest równie ważne jak sam prezent.
- Dopasowanie do wartości marki. Jeżeli identyfikujemy się jako firma dbająca np. o środowisko nasz upominek również musi spełniać takie wymagania.
Dlaczego pachnący prezent do dobry wybór dla klientów?
Pomysłów na prezenty biznesowe jest wiele, ale to pachnące upominki zasługują na szczególną uwagę. Dlaczego? Zapachy wyrażają i przywołują emocje. Jeżeli nasza marka będzie kojarzona z przyjemnym zapachem, wywołamy w ten sposób pozytywne skojarzenia i pogłębimy sympatię.
W tym wypadku najlepszym prezentem może być świeca zapachowa – elegancki i praktyczny produkt, który można dowolnie personalizować tak, aby idealnie wpisywał się w charakter marki. Pięknie opakowana jest uniwersalnym prezentem dla każdego pracownika, klienta czy partnera biznesowego. W naszej ofercie znajdziesz gotowe zestawy prezentowe.
Jaki zapach wybrać?
Zapach powinien przede wszystkim wyrażać markę i być z nią spójny. Do każdego projektu należy podejść indywidualnie. Jeżeli dobieramy na przykład zapach dla fitness klubu to może być to zapach energetyzujący – cytrusowy. Dla firmy produkującej meble dobrym wyborem będzie elegancka drzewno-orientalna kompozycja, a dla nowoczesnej marki odzieżowej nieszablonowe połączenie zapachowe – na przykład białe kwiaty z ciężkimi nutami kadzideł. Wszystko zależy od tego jaki efekt chcemy uzyskać.